01 februarie 2024

Vrei să recuperezi o provocare?

 Dacă vrei să recuperezi o provocare pe care ai ratat-o din diverse motive, sau dacă ai mai lucrat ceva ce se potrivește unei teme anterioare, aici este locul unde poți înscrie lucrarea ta în cursa pentru premiul Transformărilor creative. Folosesște linkul de la finalul postării.

Rugăminte: la rubrica Caption/Title vă rog să treceți numele dvs, luna pentru care înscrieți și umele temei ( ex: MNiko- Ianuarie- felicitare).

Atenționare: Pentru a se putea face înscrierea, poastarea dvs trebuie să conțină link către postrea generală a Transformprilor creative din 2024, mai precis acest link: https://mniko.blogspot.com/2023/12/transformari-creative-2024.html , indiferent de luna pentru care faceți postarea.

Notarea intrărilor se va face la finalul fiecărei luni, dar aceste lucrări nu participă la tragerile la sorți din luna respectivă. De asemenea, duplicatele la temele lunii în curs se înscriu la galeria lunară (acelea participă la tragerea la sorti). Se pot face oricât de multe duplicate doriți.


7 comentarii:

  1. Super tare !! Si bine ca mi-ai amintit sa actualizez la APOP :)))).
    Sa stii ca si eu, in anul cand am avut la inlinkz cumparat la copilarim, am profitat luna aceea sau cat am avut de am facut o gramada de tabele. Cele de la Calendarul Advent atunci au fostfacute si pot sa le actualizez anual - desi nu mai e disponibil serviciul ca sa fac altele noi.

    A costat mult pe un an? La PV am avut multa vreme cumparat si era super fain ca la final tragea automat castigatorul Broscuta. :D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. prima lună a fost gratis, apoi e 2 euro pe lună, plătiți toti pe tot anul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc (la inlinkz mi se pare ca era cam 5 $ pe luna...oricum au un sistem nou - dar eu am ramas deocamdata pe cel vechi).

      Ștergere
  3. Pare că întâmpin o problema la care nu mă așteptam.😊 Dar chiar nu mă miră! 😂 Încă de la început acest an mi-a cam dat de înțeles cum va fi... 😏
    Constat că nu văd tabelele in care trebuie înscrise link-urile. Nu apare - la mine - nici tabelul pt "întârziați", dar nici cel din aprilie. E cert că problema e la mine, dar nu știu cum sa rezolv. Oricum, pe măsură ce reușesc să avansez postez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu care e problema de nu vezi tabelele. Dar până ne lămurim care e situația cu tabelele, pt să îți intr-oduc eu link-urile în tabele. Am doar rugămintea să-mi trimiți poza pe mail. Am descoperit că cei care pun pozele editate cu diverse programe de pe net nu pot incărca pozele direct din postare. Incercând să fac acum acest lucru cu link-ul tau, mi-a dat eroare. Am salvat poza de pe blog în calculatorul meu si am incercat air. Surpriză...aceeasi eroare, dar măcar am văzut că poza salvata nu avea extensia bună (jpg sau png ci webb). Practic se salvează pagina webb, nu poză. Am rezolvat cu print screen, dar mi-ar fi mai ușor cu poz trimisă pe mail, plus că mail-ul m-ar avertiza că trebuie să introduc postarea in tabel.

      Ștergere
    2. Mulțumesc! 💗
      Interesant e că văd acest tabel de înscriere pe telefon. Voi încerca și cu telefonul și dacă nu reușesc voi trimite poza pe mail, deși asta înseamnă mai mult de lucru pentru tine și... nu prea îmi cade bine. 😔 Mai vad. 😊 Oricum, mă pot juca și fără să mă înscriu - ador jocul, pt că e cu "mestereala".
      😘

      Ștergere
  4. Revin... Am incercat de pe telefon și pare că ar funcționa. Citind ce ai scris despre extensia pozelor am schimbat o setare pe blog. Nu am mers până la capăt cu înscrierea pt a nu dubla intrarea, dar voi afla curând daca funcționează optim. 😃 Sper sa reușesc.

    RăspundețiȘtergere

Transformări creative 2024 - mai

  Provocarea este deschisă până pe 31 mai inclusiv Puteți consulta regulile de înscriere  aici